reklama

7 miliárd a predsa len jeden...

Oceňujem rýchlosť informovania médií o tom, že už nás je 7 miliárd. Ďakujem médiá... dokonca aj nemocnice z celého sveta sa "pobili" o prvenstvo 7. miliardy. Zaujímavé... A je to vôbec zaujímavé? Je pre vás informácia o počte obyvateľov "skleníkovej" planéty niečím výnimočná? Pre mňa áno! Je to uvedomenie si toho, že iba jeden jediný človek je pre mňa celou tou 7.miliardou...Je to priateľ... Keby ste mi ponúli kamarátstvo všetkých obyvateľov modrej gule, nechcem ho, teda ich. Vážim si každého jedného človeka, ktorého stretávam s "Kostrom" každý deň, ale ten "každý jeden človek" nenahradí toho "jediného v každodennosti"! Sunáležitosť dvoch duší, ktorá je spojená dôverou, prijatím, láskou, odovzdanosťou. Moderné sociálne siete, ktoré mapujú alebo skôr "konštatujú", koľko priateľov máme, sú fantasmagoriou! Prečo to Mark pomenoval "priatelia", keď je taký inteligentný a dobre vedel, že to bude len "zapisovanie" a zbierka mien do nejakého "ľavého" priečinka? Všetko sa kazí, všetko stráca skutočný rozmer a zmysel, príliš nezodpovedne používame slová, ktorých význam nie je vždy korektný, učíme sa anglicizmy, a iné rôzne -izmy, a pritom nám uniká jeden -izmus a to je realizmus!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Reálne som človekom. Som bytosť, ktorá bola stvorená len ako niekto menší od anjela. Nie z opice sa stal človek, ale z človeka sa stáva opica... Ale naspäť k podsate. 7 je pre mňa reálne číslo znamenajúce čas naplnenia. Za 7 dní Boh stvoril svet, 7 hladových a 7 úrodných rokov v Egypte, 7-krát mám odpustiť? Nie, 77-krát, 7 bolestí Panny Márie...Sedmička je numerou plnosti! A pre mňa znamená, že v tých 7. miliardách ľudských srd sa nachádza jedno, ktoré je späté s tým mojím... aby srdce srdce našlo... a to srdce je ukryté v hrudnej koši môjho najlepšieho priateľa. Je to putovné srdce. Najprv sa zrodilo v srdci Boha, ktorý ho vložil do bytosti môjho priateľa a ten ho daroval mne... ĎAKUJEM priateľ môj, že si ten svoj poklad uchoval pre mňa...

Lucia Kipikašová

Lucia Kipikašová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dumky nerozumky, filozofujem a často nechápu mojim myšlienkam, ja nemôžem za to, že myš a lienka neradi sa rozprávajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu