reklama

Pristihnutie

Niekedy píšem, a neviem o čom. Píšem, píšem, a tu zrazu, kdesi uprostred zistím, že je to „celé zle". Nemá to myšlienku, ktorá by celý text podopierala,  niesla vážnosť, je to nudné, chaotické, dadaistiské...Ale ja sa predsa nechcem hrať! Ak bolo slovo stvorené, tak preto, aby obohacovalo a nie uberalo na hodnote, tvorilo a nie ničilo, aby povznášalo a "posúvalo" a nie brzdilo a cúvalo!  A tak sa z ničoho nič pristihnem, ako píšem...nie srdcom, ale rukou. Odrazu sa ma zhostí zúfalstvo, strach, úzkosť, ale je to asi dobré. Lebo keby som sa nepristihla, tak by som zhnusila životy iným...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Každý z nás dokáže syntakticky poskladať vetu, ale dať jej hodnotu je vyšší level, do ktorého môžu vstúpiť len „povole(a)né osoby". Toto je podľa mňa riziko písania. Ak už raz niečo napíšem, beriem zodpovednosť za to, ako to ovplyvní tých, ktorí tomu venujú svoj čas a čítajú to. Svojimi slovami sa stávam sama sebou. Stávam sa stvorením, stvoreným stvorom. Preto chcem, aby moje písanie bolo zodpovedné! Lebo je pre (s)tvory. Teda pre ľudí, mysliaci, túžiacich, pre ľudí v ulite, pre ľudí v absolútnej slobode, pre starých, ale aj mladých, malých aj veľkých, priemerne, ale aj "vyššie" vzdelaných, pre všetkých. Lebo si myslím, že slovo patrí každému a každý patrí "Slovu". Ak Vás nič neobohatí, viac to nečítajte, ak Vás to nadchne, šírte do ďalej. Lebo dobré správy sa majú posielať do celého sveta. Nehovorte autora, lež povedzte, niekto náhodne známy mi to povedal... Netúžim po ocenení, ale prijímam všetko. Kritika je mi učiteľkou a hosťom Vaše obohatenie. Milujem Slovo, ktoré mi to slovo dalo... a keď sa pomýlim, opravte ma...

Lucia Kipikašová

Lucia Kipikašová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dumky nerozumky, filozofujem a často nechápu mojim myšlienkam, ja nemôžem za to, že myš a lienka neradi sa rozprávajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu