reklama

Nielen ústa, ale aj oči...

Počas môjho štúdia, ktorému sa venujem pomerne intenzívne, lebo vysoká nie je žiadna sranda, si občas dávam "nezmyselný" relax. Nesnažím sa stereotypne "vypnúť" zapnutím televízora, ani nejako podobne "normálne", ale hľadám skôr oddych, ktorý ma naplní. Trocha smiešne, ale všetci sme nejakí... Naposledy sa mi podarilo prísť na celkom "slušnú" pravdu. Akú??? Nájdite si akúkoľvek fotografiu, na ktorej bude človek, ktorý sa usmieva...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj experiment, a to som nepotrebovala ani Mastra eNa, sa mi spočiatku zdal hlúpy. Pozerať sa na fotografiu, na ktorej sa človek usmieva od ucha k uchu. Keď som sa lepšie zahľadela, urobila som jeden pohyb... rukou som si zakryla jednu časť tváre, a to tú, na ktorej boli "smejúce" sa oči... na jednej aj boli, veď som sa pozerala na fotku blízkeho človeka, ktorý sa tešil z prítomnosti malého dieťatka... áno, smiali sa oči, aj ústa... ale keď som objavila portrét nejakej "celebrity", je to jedno, či je Slovák alebo sú to Briti :) Ich ústa sa smiali od ucha k uchu, ale nie od ucha k "duchu"... oči prezrádzali, že ten úsmev je falošný...nie nadarmo sa hovorí, že oči sú oknom duše... malý experiment, ktorý prezradí o človeku veľa...

Lucia Kipikašová

Lucia Kipikašová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dumky nerozumky, filozofujem a často nechápu mojim myšlienkam, ja nemôžem za to, že myš a lienka neradi sa rozprávajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu