reklama

Každý máme nejaké obdobie... ja skúškové...

No a je to tu... vysokoškolská poprava... kat zvaný skúška... ach jaj, koľko starostí odrazu... ale nie, nemyslite, že s učením... sedím si tak na stoličke a počítam...hm, ešte mám čas, ešte 3 dni... no, ale svedomie mi nedá, rýchlosťou svetla prekonávam vzdialenosť od postele ku skriptám a púšťam sa do toho... s malou dušičkou... ale pevným odhodlaním, veď, ako inak :) Ale, odrazu, čo nevidím, tu obraz nakrivo, na stole (na ktorom samozrejme okrem notebooku nie je nič) zrazu vidím smetisko a hovorím si: "Bože, to je ale neporiadok, musím upratať...", potom zistím, že je na ňom len laptop a tak horekujem nad sebou: "Hm, no, nejako pomaly mu to ide, asi je "zaprataný", musím pustiť "cleaner" a dať ho do poriadku..." Po nejakom čase však zisťujem, že v ňom mám celkom dobré filmy...hm..."...no, treba si ich pozrieť..." "Juj, ale nejako ma smädí...", pomaly odbieham do kuchyne, medzitým stihnem biologické potreby a pokec so susedom cez okno... v kuchyni zisťujem, že aj môj žalúdok čosi namieta... hm, no, "...treba sa asi najesť..." , a po nejakom "krátkom" čase sa vraciam k "domovskej stránke" zvanej facebook... ach jaj... no, ale tam každý píše, že sa mu nechce učiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

...a tak sa radšej "prepnem" do režimu "neviditeľný"...v preklade: neotravovať..akože sa učím...alebo snažím sa o to... No, potom to už nejako ide... prvých 5 minút sa ešte dá... ale odrazu mi príde na um, že si musím ísť zabehať, lebo mám málo pohybu... keď sa vrátim, môj mozog je prekvrený, no ja už bez krvi... "Dám si pauzu?"....no, dám... ale nevraživosť skrípt ma prinúti si k nim sadnúť a odložiť "oddych" na neskôr... Ale, potom zisťujem, že je už polnoc.. hm... "...treba ísť spať!"... spánok je dôležitý... a tak sa končí deň.... už mám len 2... ale zvládnem to, pozitívna sila voľna po skúške ma natoľko motivuje, že sa to za ten 1 deň naučím... síce v režime NONSTOP, ale dám to... aj vďaka sile "zhora"... :) No, taký je život študenta... všetko mi dajte robiť, ( veď aj tak, keď chce vyštudovaný človek poberať sociálne dávky (teda podporu v nezamestanosti, musí si ju ísť odrobiť, podľa ministra práce, na "ulicu" v spoločnosti metly...), len nech už ma nezvádza pohľad učebníc... Ale, to je Slovensko... a každá práca má svoju plácu... a samozrejme význam... ako inak... AD REVIDENDUM.... po skúškovom... :)

Lucia Kipikašová

Lucia Kipikašová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dumky nerozumky, filozofujem a často nechápu mojim myšlienkam, ja nemôžem za to, že myš a lienka neradi sa rozprávajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu