reklama

Niekedy stačí len stretnúť človeka!

Podľa mňa, aj Vám sa už niekedy stalo, že Ste nerozumeli mnohým veciam, ktoré sa okolo Vás diali/dejú. Život je niekedy priveľkou záhadou a to, čo má zostať tajomstvom, tajomstvom aj zostane, ale to, čo je pre Vás pripravené a má to byť aj odhalené, tak odhalené bude... niekto to nazýva osudom, iný náhodou, alebo aj vôľou Niekoho "vyššieho" ako som ja. Je veľmi zaujímavé, keď postupom času začíname rozumieť tomu, čomu sme doposiaľ nechápali. Čas odhaľovania je časom plný milosti a pravdy. Len nedávno som absolvovala duchovnú obnovu, ktorá mala prívlastok: vnútorné uzdravenie a odpustenie/oslobodenie. A to, že som na tú obnovu išla, bola nie moja vôľa, ale dnes viem, že všetky tie okolnosti, ktoré ma doteraz sprevádzali a ktorým som nerozumela, zapadajú do Jeho dokonelého plánu pre mňa. Stretla som človeka, ktorý mi ukázal, že život nie je o náhode, ale o zmysluplnosti každého skutku! A ten človek povedal: "Aby sme mohli byť naplno uzdravení (čo značí aj byť slobodní), musíme hovoriť pravdu - nielen o druhých, ale predovšetkým o sebe a svojom živote!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak klamem o sebe a sebe a vyhlasujem, akým som zodpovedným kresťanom, čo je to za pravdu?! Pravda, ktorá klame je pokrytectvo a faloš. Ja viem, že nie je ľahké prijať pravdu o sebe, ale je to cesta k úprimnému životu, k uzdraveniu, k radosti! Klamstvo v našom živote značí, že niečo nie je v poriadku, že tam je niekde tá rana, ktorá ma núti nehovoriť pravdu. Nebojte sa rany... zranenenie je predpokladom toho, že budeme konať, ale mnohokrát ľudia konajú opačne, nesmerujú k uzdraveniu, ale ešte k hlbšiemu klamstvu, lebo sa to zdá výhodné pre nás a bezbolestné pre iných. Ale pamätajme aj na to, že klamstvo zabíja lásku! A je dobré, ak stretneme človeka, ktorý nám tú pravdu zjaví! No, vždy je len na nás ako ju prijmeme - buď budem za hrdinu a uvedomujúc si autentickosť slov osoby, ktorá nás nechce zraniť, ale uzdraviť, zareagujem nervozitou a pohŕdaním; alebo tú pravdu o sebe prijmem a vykročím k náprave a udraveniu. Samozrejme, že je veľmi dôležité rozoznať, kto nám tú skutočnú pravdu hovorí. Netreba veriť hneď každému, ale je treba rozlišovať! Lebo sú aj takí, ktorí klamstvo vydávajú za pravdu. Povedať pravdu s láskou - to je skutočná autenticita pravdy, ak je v nej láska! Byť pravdivý znamená mať pravú identitu. Pravda je tá, ktorá oslobodzuje, nesputnáva! Žime pravdivý príbeh nášho života, nie života oklamaného, zraneného... Každý z nás je jednoducho vzácynm originálom, tak prečo kopírovať?!

Lucia Kipikašová

Lucia Kipikašová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dumky nerozumky, filozofujem a často nechápu mojim myšlienkam, ja nemôžem za to, že myš a lienka neradi sa rozprávajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu